За клиентите, които не могат да ни посетят на място

Serviz.bg работи регулярно с клиенти от Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен, Смолян, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен и Ямбол и други населени места в България.

В сервизите ни в гр. София ние извършваме извънгаранционни ремонти на лаптопи от марките LENOVO, HP, COMPAQ, ACER, ASUS, TOSHIBA, DELL, SONY VAIO, APPLE и други.

Loading...

Как да ни изпратите лаптоп за ремонт

В случай че се нуждаете от сервиз, диагностика или търсите второ мнение за ремонт на даден лаптоп, доверете се на нашите сервизни експерти. Ето и стъпките, които трябва да извършите за да ни изпратите своя лаптоп за ремонт:

  • Добре опаковайте лаптопа си. Използвайте фабричната опаковка или кутия с подходящи размери. Не пестете от опаковъчно фолио аеропласт (аерофолио, фолио балончета за пакетиране). Повечето чанти за лаптопи са меки и не са достатъчна защита от удари по време на транспорта с куриер;
  • Опишете в свободен текст проблемите, които наблюдавате. Това включва какво сте правили преди да се повреди лаптопа или какво сте направили за да се повреди (прегрявания, заливания, удари, сини екрани, късо съединение, инсталиране на драйвери, инсталиране на програми и т.н.). Примерно: Лаптопът не е удрян или заливан. Наблюдаваха се петна по екрана, когато операционната система зареди напълно;
  • Опишете в свободен текст ако вече сте правили опит за ремонт на лаптопа. Бъдете детайлни в това, какви части са били подменяни или какви услуги са били извършвани. Примерно: Преди две години се повреди видео-чипът, който беше подменен гаранционно. Сега се наблюдават сходни проблеми по дисплея, но ремонта който ми предлагат е чрез подмяна на цялата дънната платка;
  • Лаптопите, които изпращате за ремонт трябва да са напълно сглобени. Ако имат липсващи части, това трябва да бъде уточнено в описанието. Примерно: Лаптопът се изпраща без хард диск тъй като информацията ни е необходима;
  • Опакования лаптоп заедно с описанието изпратете на адрес: гр. София ул. Опълченска 38А. тел: 0887 203 685 фирма Сонар ЕООД, МОЛ – Георги Балъков;
  • След получаване на лаптопа ще се свържем с вас за да ви уведомим какви са сроковете за диагностика и ремонт (диагностика не се извършва ако лаптопа е за подмяна на клавиатура, захранваща букса или матрица);

Транспорта и в двете посоки е за сметка на клиента.

Диагностика и ремонт на получените с куриер лаптопи

Сервизната процедура започва с диагностика. Резултатите от нея се съобщават своевременно на клиента и това включва:

  • Цени на резервни части;
  • Цени за труд;
  • При нужда – цени и срок за доставка на резервни части;
  • Срок за завършване на ремонта и необходимите тестове;
  • Гаранционни условия;

По желание на клиента можем да ремонтираме лаптопа частично (клиента отказва част от ремонта), напълно или да го върнем на адрес само с диагностика. При последният вариант диагностиката се заплаща.

Ремонт на лаптопи в София